Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Kamis, 26 Juli 2012

ini blogg saya baru

 

nama            : syafiq al azami
alamat          : bojonegoro
tanggal lahir  : 10 maret 1990
sekolah        : dulu saya sekolah di SMA N 1 kedungadem lalu mlanjutkan di akper rajekwesi bojonegoro

saya mempunyai teman dari kecil yang bernama irvan dwi laksono dia adalah orang yang mempunyai sifat keras dan tidak pernah takut sama siapapun tapi hanya satu yang dia takuti dia adalah kakaknya alhamdulillah sekarang dia sudah punya pkerjaan tetap yang pas dengan karakternya saya do'akan semoga dia seht selalu dan sukss selalu

jangan lupa kunjungi blogg saya ya trimakasih

0 komentar:

Posting Komentar